Meest gestelde vragen

 

Hieronder vind je de meeste gestelde vragen onderverdeeld per onderwerp.
Staat je vraag er niet bij neem dan contact met ons op.

Algemeen:

  • Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

  • Kan ik de producten komen bekijken, ophalen en betalen in een winkel?

  • Mijn gegevens wijzigen:

  • Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?

  • Ik heb een nieuw e-mailadres.

  • Hoe kan ik mijn persoonlijke accountgegevens aanpassen?

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

  • Bestelling plaatsen:

  • Hoe kan ik makkelijk een product vinden?

  • Hoe plaats ik een bestelling?

  • Kan ik een bestelling plaatsen zonder een persoonlijk account bij Olijk en Vrolijk?

  • Is de orderbevestiging een betalingsbewijs?

  • Bestelling betalen:

  • Op welke manieren kan ik betalen?

  • Hoe werkt iDEAL?

  • Veiligheid iDEAL betaling?

  • Wat is Buckaroo?

  • Ontvang ik ook een factuur?

  • Ik heb een orderbevestiging ontvangen, heb ik nu ook betaald?

  • Bestelling verzenden:

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?

  • Waarom betaal ik verzendkosten?

  • Wat zijn de verzendkosten?

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

  • Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

  • Is verzending naar het buitenland mogelijk?

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

  • Bestelling retourneren

  • Kan ik een bestelling retourneren?

  • Hoe retourneer ik een product?

  • Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort bij een retourzending?

  • Nieuwsbrief:

  • Wat staat er allemaal in de Olijk en Vrolijk nieuwsbrief?

  • Hoe meld ik mij aan/af voor de nieuwsbrief als ik al een account heb bij Olijk en Vrolijk?

  • Hoe meld ik mij aan/af voor de nieuwsbrief als ik geen persoonlijk account heb bij Olijk en Vrolijk?

    Klachten:

  • Ik heb een klacht. Wat nu?

  • copyright © 2023 Olijk en Vrolijk - Design: Montana Creations - Web development: FloorIS.nl